Tuesday, March 15, 2011

tergamak kan kau :'(

Heyy . aku ade satu cerita sedih . happy . bosan . macamMACAM laa . 
The story start here . jengJENGjeng .

Dulu . aku ade sorang kawan . nama dia . tuuutttt . actually . aku anggap dia sebagai BEST FRIEND *cerita lama okayy . but now . only EX MEMBER . nak tahu knape aku dah gelar kan die macam tu ? sebab . dia yang label kan aku dulu sebagai EX MEMBER . no more MEMBER .

OkayOKAY . sambung balik . yesterday . aku terbukak pulak la belogg dia tu kan . and aku terbace post dia yang bertajuk "MENYESAL WAT BAIK GN KO :(" . FirstFIRST . aku pelik la kan . then lepas baceBACE . aku baru faham . post tu ditujukan khas untok aku . wow . thanks my old friends . coz buat post berkenaan aku ! 

Heyy . kau nak tahu tak . aku tak pernah la wei lupe pasal bende yang aku hutang dengan kau tu . even aku punye otak sial pun . bende tu aku tak lupe . duit tu . aku sampai sekarang try kumpol kau tahu tak . i know . kau tak kan tahu pun . mase gadoh dulu pun . aku always backup kau laa . sampaikan hati kau . kau tengok jasa orang lain je . jasa aku tolong kau . kau lupe . hurrmm . tak pe laa . dah aku tak nak lagi ungkit .

Cerita kau dengan aku sudah selesai ? up to you laa . aku tak kesah . dah laa . lepasni kau lupekan aku . kitaorng . budakBUDAK yang kat sabak ni . aku harap kau happyHAPPY laa dengan new friends kau . new geng kau . tempat lama kau . kitaorg kat sini tak pernah lupe kau . coz dulu kau je yang selalu wat lawak . wat bising . sumpah . memang best mase ade kau . dulu pun kite pernah di gelar kembar right . HAHA . 

Heyy . berikut laa cerita aku . bosan kan . hurmm . tak pe la . nama pun cerita sedih kan . huh . okayy la . hope die bahagia !! daaaa !

DAMPINGI KAMI , ANDA PASTI BESTARI :)

5 comments:

  1. hey dear , aq taw spe yg ko mksod kn sbb aq da bce da entry dya tu , bg aq , bia lahh dya . dya yg plih utk cm 2 . aq da mlaz nk bkak cite lg . bia kn dya dgn idop dya tu . kte tgk je sjaoh mne pshbtn dya dgn "new fren" dya tuu . tak sngke kann dya wt cm 2 kat kte .

    ReplyDelete
  2. hurrmm , tu laa psal , just what and see ya ,

    ReplyDelete
  3. what ? bkn wait ke ? ko bia btol ?

    ReplyDelete

ikutFOLLOW

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.