Saturday, March 12, 2011

fuuuyoooo !

dear blog ,

huh , skema giler la , huh , mengeluh je aku ni kan , huh , tgok tu , ayoyo , tasha . tasha , stop mengeluh la , ewm , ni nak cerita pasal ape eak , kite cer pasal kawanKAWAN nak ? keyy . bermula dari sini ,
:) aku ade la sorang kawan ni , zara bukan nama sebenar , die ni kembar aku , nak tahu kembar jenis ape ? ''PELAT'' , kelakar kan . HAHA , one more , orang suke gelarkan die ''BUDAK SYCHO''
:) second . ays bukan nama sebenar , die ni , best friend aku , aku sayang die sangatSANGAT , die ni baek sangat , hanye tuhan je yang tahu .
:) third , sinah bukan nama sebenar , haha , klakar kan nama yang aku tipu tu . tape la , nnti bagi tahu nama sebenar , kembang over plak kang , okayy , mlekan cerita , die ni , teman seperjuangan aku msase sekolah rendah dulu , kat mane ade die , kt situ ade aku , olalala , die baek yang teramat sangat . aku sayang kau darl !
:) fourth , areim ,bukan nama sebenar , die ni lawa nak mampoz ! sumpah die ni lawa , wei budak aku *JELES doe . haha . die ni baek gak , aku sayang kau !
:) gnayay bukan nama sebenar , die pon turut sama lawa , kalau aku kate aku pon jeles dgn kau ! , one more , die baek nak mampoz ! huh , sumpah baek , aku sayng kau darl !
:) rajah bukan nama sebenar , well , die dah pindah , sumpah sedih , membe aku yang lain pon sedih gile , die ni la sorangSORANG nye rakan seperjuangan aku mase form 1 , law aku no top 3 dari bwah . die mesti ade . aku sayang kau sangatSANGAT ! hope kau tak lupekan aku , n , kau datang SUA lagi ye .
:) twocie bukan nama sebenar , die ni , pergghhh sumpah lawa , aku suke tgok mke die , tp entah la , kedangKADANG aku segan dengan ko wei , nak cakap pon , teragakAGAK , cuz aku segan , dulu aku okayy je , tapi lepas ko pndah dorm , mule la aku segan tahap babi gelabah . HAHA ,
:) awal ashaari , dah . aku tataw nak cer pasal sape lgi , aku lupe name kawanKAWAN aku ni , almklumlah , memory otak aku FULL , HAHA , meh cer pasal dia , die hemsen bongok , gile babi la aku minat dya , kat kalkulatar aku , penuh ngan nama die je , tade sape dah , nama aku sendiri pun , seketul je , HAHA , sumpah aku fanatic ngan die , tade sape dah , huh , ari jumaat leps siti tunjuk gmbr die , aku ape lagi menjerit nama AWAL je la , hensem doe !!!

HAHA , okeyy laaa , dah cukop tu , kang cte pasal awal ta ley na berhenti , k la ,, daaaaaaaaaa !!


DAMPINGI KAMI , ANDA PASTI BESTARI :)

No comments:

Post a Comment

ikutFOLLOW

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.