Sunday, December 19, 2010

ceritakubermula ;D

heyy ! lol . title tu bermaksud blog aku . yepp . aku da tukar link blog aku deyy . haha busan kod ''tacastories'' . so aku tukar kepade ''ceritakubermula'' yeppi . kat sini laa tempat aku nak bercerita . so . aku buad la yang itu seperti tittle itu . haha . 
hey . korang sedar tak . lagi bpe minggu je nak masuk tahun 2011 . macam tak caye kan . kan . eee ! excited doe . firstly aku daftar masuk ostel . aku jumpe dengan budak yang aku sayang ; rindu ; anti yang benci kat aku pon ade . terpulang korang laa . aku tak penah kesah korang nak benci aku ke ape ke . tu korang punye hal . not mine okayy ! 
tahun depan pon aku merankap*keningkening* jd senior sesi petang . wah . suke tu . nnti ade orang panggil aku kak tasha . or aku nak swoh dorang panggil name skema aku . kak alya . haha . geli pulak . 
                             tap...
aku turun kelas wey . tapi ... (bnyak tapi aku kan ) aku  happy ! why aku happy coz .  india ; cine sume sudah pon disumbatkan ke dalam kelas tekun . wuhaa . suke tu . haha .

wey guys ! igtgo now la dear . thanks okay sudi bace entry aku kali ni . okay . see you in next posting okayy . dadaaa !

DAMPINGI KAMI , ANDA PASTI BESTARI :)

No comments:

Post a Comment

ikutFOLLOW

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.